GRATTIS TILL MIG :D

IDAG ÄR DET INGEN VANLIG DAG ,
FÖR IDAG ÄR DET KAJSAS FÖDELSEDAG :D
Grattis till mig :)
todelllloo :) idag är det exakt 14 år sen jag föddes :) tiden går så himmla snabbt , vet inte riktigt om det är bra eller dåligt . men när man tänker efter så har jag hunnit med så extremt mycket . speciellt med alla mina undebara vänner , <3 så jag vill tacka alla som orkar med mig och dom som gör mitt liv till något vettigt :) TACK . aja ,, idag har det bara blivigt slapp typ ;) men det måste man ju också få göra :) eller hur ! + så är jag lite trött sen i går kväll ;) för BÄSTABECCA sov här . men det va en mycket mysig kväll , som det alltid blir med dig <3 men nu ska jag försöka sova  . eller få se om det går lägga sig så här tidigt och somna ;)  har aldrig testat så någon gång måste ju bli den första :) men nu har jag babblat på för mycket x) hah .. när jag väl har börjat kan jag inte sluta ;) här kommer lite bilder på några paket jag fick av några av mina betydellsefulla kompisar <3
+
TACK FÖR DEN SUPER TREVLIG FÖDELSEDAG :D


från becca :) mascara + nagellack

också från becca :* super söt tavla halsband och ansiktsmask
<3

från ellen och ellinor :) 14 st godis hjärtan, mascara kajalpanna.

från mormor :) 150 kr .. :D


+ en massa kramar och fina sånger :D



Kommentarer
Postat av: Anonym

ansiktsmasken är från ÖB , haahhaahahhaha

2009-12-05 @ 10:54:26

Kommentera inlägget här:



Tack för att du kommenterar // kajsa*


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0