På tåget.

Todelloho :)
Nu sitter jag på tåget påväg till Arlanda, har sovigt typ hela vägen, men inte så skönt är så himmla trångt. Det känns konstigt att få se snön sista gången detta året, för det lär ju inte söna i Thailand, eller vem vet? ;o har inte så mycket att skriva om som ni kanske ser men kan berätta hur min morgon såg ut :)
Jag gick upp klockan 05,11 om man ska vara exakt,
Tog på mig sommar vinter kläder, det va lite svårt att välja eftersom det är super kallt när man åker dit och super varmt när man kommer fram. men det fick bli ett par tights och en tjock tröja med en tunn tröja.
Sen åt jag frukost.. sen åkte vi . men nu ska jag sova en liten stund till innan vi ska gå ut. Ha det bäst så skriver jag när jag kommer fram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Tack för att du kommenterar // kajsa*


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0