Tiden flyger iväg när man har roligt.

Todelloho x)
Jesus vad tiden går fort, känns som det va igår jag sa att det va 3 veckor kvar till Thailandsresan och nu är det bara några få dagar, det är samma i skolan, veckorna bara rusar iväg och inget blir gjort känns det som, och nu har halva 8:an gått, det känns som jag slutade 6:an precis. Men så är det nog när man har för kul.! det var helt sjukt vad jag skrattade idag, men ett gott skratt förlänger ju livet.. så jag borde nog leva enormt länge. men nu ska jag göra ordning mig för att sova. Ha det bäst! 


svart kofta - H&M
Röd tchirt - JC
svart tights - Ginatricot
svart linne - Ginatricot





Ha det bäst så skriver jag imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Tack för att du kommenterar // kajsa*


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0