Tidig kväll :)

HELLU .
idag har det varit en helt okej dag . och jag var ovanligt lugn tycker jag :P eller en liten stund i alla fall :P har mycket läxor nu så idag blev det en plugg dag , fasst inte så mycket som jag hade trot från början . för jag är super trött och måste få sova , jusste .. jag måste berätta min sjuka morgon :P okej .. det va så här : klockan ringde och jag vaknade och stängde av klockan men på något konstigt sätt så somnade jag om fasst jag fortsatte att drömma att jag var vaken :P och i drömmen så va jag typ vuxen och jag gjorde allt som jag brukade förutom skolan .. istället för att cykla till skolan så gick jag till jobbet x) och gissa var jag jobbade!! typ på ett gatukök :P och när jag steker min hamburjare så ringer min telfon , jag tar upp telefonen i gatuköket men när jag ligger i sängen så tar jag upp telefonen och svarar , jag hör en röst säga: Hej , vad gör du? jag hörde att det va pappa men jag sov fortfarande så jag svarade inte men jag kommer ihåg att han sa det och sen sa han: HALLÅ .. och då vakna jag och så va jag i min säng igen och hade försovigt mig ... (TYP) haha.. är inte så bra på att föklara men typ så va det :P men nu ska jag göra ordning mig för en skön tupplur :P
ha det bäst :) sleep well cykelställ <3



HAHA...
är skit trött så blev helt konstig :P men,men..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Tack för att du kommenterar // kajsa*


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0