Wallander-Prästen

Hejsan . ♥
har precis tittat klart på Wallander- Prästen . den va faktiskt ganska bra . den handlade om att en präst som hade varit otrogen med en annan i församlingens fru . och så blir han typ avundsjuk, men det är inte han som mördade prästen utan det var en annan . ska inte gå in på detaljer om ni inte har sett den .. så det är en film jag rekomenderar om ni gillar spioneringar och skottlossning eller hur man kan säga ;) den får 4 och en halv gris (av 5).xD




idag har jag BRAR slappat , men det måste man ju få göra med ;) har inte så mycket att skriva om för har inte gjort något mer en tittat på film och latat mig framför datan :P jusste .. fortsätt ställa frågor och fortsätt kommentera . jag älskar komentarer :) det är värt guld för mig x) det va allt . ni får fortsätta ha det bäst och så syns vi snart förhoppnings vis :) <3 bye bye äppelpej .


Kommentarer
Postat av: KALRA

jag har tenkt att se den . men har inte blivigt av ;P kram

2009-11-08 @ 22:21:39
Postat av: mizthanguyen/v.

fin blogg :)

2009-11-09 @ 09:47:21
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Tack för att du kommenterar // kajsa*


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0