Wallander-Tjuven

TJOFFSEN ♥
har precis kommit hem från mitt utvecklingssamtal . så nu ska jag berätta lite om filmen jag såg innan jag åkte :) den va sådär om jag ska va ärlig .. den handlade om att det va 2 stycken försvunna männinskor och så händer det lita hit och dit , va inte så insatt :P höll på med en ny header . bev sådär men få se om jag har den :P tycker det är kul att göra nya header's :P men nu ska jag titta på dagens Riverside. mitt favorit program :P hah . ha det bäst så ses vi ikväll/imon x) + om ni har något bra filmtips så säg till :) KAJSA LOVE FILM :P <3


Filmen får 2 ½ gris :P





Kommentarer
Postat av: Anonym

hur lägger man in header på bloggen?

2009-11-13 @ 22:00:45

Kommentera inlägget här:



Tack för att du kommenterar // kajsa*


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0