Fullt upp som ursäkt.

Todello. :)
Nu var det länge sen jag bloggade, igen..
men har inte varit hemma, för efter århörakvällen
åkte jag hem till Rebecca och sov där två nätter.
Och när jag hade sovigt där så spelade jag match,
och efter det åkte jag till malin och sov hos henne
med bella en natt, så ni ser själva..
ingen tid över till att blogga . xp
............................................................................................
Men för att att det inte ska bli för tråkigt
att läsa om allt vi gjorde så lägger jag ut bilder,
och skriver lite kort om vad jag har gjort . :)


efter skolan när vi väntade på våra päron så hade vi en
innebandyturnering, själv var man med och spelade. 
vet inte hur det gick, det var facktist ganska kul. 
Men det gick piss för mig.. ;/ 
 
Sov hos Becca 2 nätter, vi tittade på massor med filmer
(Leo, Kim Novak badade aldrig i genesarets sjö, kärlek 3000,
blond and blonder och låt den rätte komma in.)
Vi hade iaf 2 mycket mysiga dagar/nätter,
med mycket skratt och prat. ÄLSKAR DIG GUMMAN <3

Spelade match mot SK Jönköping. Vi förlorade med 7-4.
men ett gott skratt fick vi nog alla, haha..

Sov över med Pluttarna. Hiih , vad ska man säga..
Så här mycket har jah inte skrattat på länga ;p <3
Vi var iaf och tittade på fjollboll (bandy) ,
och sen på kvällen blev det såklrt en Beck.
''Neh . ' Gahha .. xp

+vad tycker ni om min nya header ? :D


Kommentarer
Postat av: alissa

Den var fin!! :D

2010-02-15 @ 11:48:51
URL: http://alissaano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Tack för att du kommenterar // kajsa*


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0