Dålig uppdatering, jag vet.

Hej, skönt med långhelg. För i imorgon är vi lediga. Idag har jag inte gjort så mycket, bara taggat match ska göra debut i A-laget senare idag och efter så kommer Becca till mig och sover här. Denna helg blir full med innebandy. Först ska ju va med och spela nu sen på söndag så har jag match med mitt lag (F16) och sen direkt efter så ska jag vara med B-laget. Men man kan aldrig få för mycket innebandy!! Juste, förlåt för dålig uppdatering. Vårt Internet har strulat och gör fortfarande.. Jag hade fått en kommentar av Sara som undrade hur mascaran va bra, och det tycker jag. Nu ska jag äta, KRAM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Tack för att du kommenterar // kajsa*


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0