Den 10 Januari 2010 Måndag.

Hemma från träningen nu.. Blev en mycket lugn träning men alltid när man har det så händer det något.. Malin fick åka till akuten!? :o och när vi skulle ha en ''lugn'' träning med fotbollen så var den en som bröt nyckelbenat.. men får hoppas att  det inte är så allvarligt, nu ska jag duscha sen lägga mig. Det är ju skola imorgon. Detta lovet har gått supersnabbt eller jag vet inte, det är nog bara för att jag har gjort så mycket. Det ska ändå bli ganska skönt att gå tillbaka till rutiner och vända till baka dygnet. Nu blir det att man somnar vid 3 tilden och vaknar vid 1-2. Men har inte tid att blogga nu, Kram ♥
Saknar mitt håååååår!! :(

Kommentarer
Postat av: sara

vad söt du är. Tycker att ditt hår är fint nu med, men du passade bättre i långt. :) hugs.

2011-01-13 @ 15:15:31

Kommentera inlägget här:



Tack för att du kommenterar // kajsa*


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0