Den 15 Januari 2011 Lördag.

Hej, nu ska jag åka till stan och äta sen titta på vetlanda revy. Igår blev det inget bloggande för jag hängde med Jessica B hem efter skolan för att vi skulle ha ''fest'' med några andra 95: or (+Nelly), Det är sorgligt att om ca ett halvår så kommer jag inte att träffa några av dom mer.. Så nu gäller det att verkligen njuta av varenda sekund som jag har kvar på Landsbro Skola. Aja, det blev en super kväll/natt med mycket flams och trams m.m. ska försöka få tag på lite bilder senare, men nu ska jag åka som sagt. ♥

Kommentarer
Postat av: hanna

varför kommer du inte träffa de mer?:p

2011-01-15 @ 18:17:33
Postat av: linda

det är bra att ni tar vara på varandra nu! :')

2011-01-15 @ 22:43:48
URL: http://liindanordwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Tack för att du kommenterar // kajsa*


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0