Skriver av mig lite.

-.- <3
Länk till musiken jag lyssnar på nu. ↑
Idag har jag inte gjort så mycket mer än att spela match i Eksjö. Eller aa,, det var en träningsmatch och det gick inte så bra eller jo, vi vann med 8-3. Men för det första så var vi 10st och då hade vi sagt till hela 97-96 laget att de skulle vara med men alla är typ sjuka/borta/skadade och för det andra så hade vi ingen målvakt så sara hjälmeby fick stå som aldrig har stått förut också är hon sjuk.. Men hon var faktiskt bra :D Så det var kanske inte konstigt att vi var dåliga. Nu ska jag strax sova har varit trött hela dagen.. Bara för det är vinter. Imorgon ska jag va med några härliga människor, mer då. Kram

Kommentarer
Postat av: sara

Bra musik. Kan du inte lägga ut lite mer? Typ party musik detta var mer gråt musik :D Älskar din blogg <3 Kram.

2011-01-07 @ 01:42:26
Postat av: sarahjälmeby'

sv: haha, jag vet :D den är über söt :D <3

2011-01-07 @ 10:58:22
URL: http://omdubarakundese.blogg.se/
Postat av: ModelBea

Dagens blogg kommer att komma upp imorgon bitti!



Idag har du nämligen den stora chansen att få en inbjudan till "bloggsvar" här i min blogg! Anmäl dig i inlägget om du vill vara med och tävla, lycka till!



Kram Bea



2011-01-07 @ 12:39:39
URL: http://modelbea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Tack för att du kommenterar // kajsa*


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0