Den 23 Juni 2011 Torsdag

Hej, ännu en chilldag. har haft de sårt att ta mig ur sängen pga träningsvärken. men känner att de bara blir bättre, fast när jag går ser de ut som om jag är mins 80 bast.. haha aja, imon är de midsommarafton kommer bli superkul hoppas jag :) Idag har jag haft besök av maja och jonna, vi kälade glass, spelade fotboll och tittade på film. härlig kväll. ska försöka lägga mig tidigt, har sagt de förut och man ser ju bara hur de har gått, aja. skadar ju inte att försöka. Nu ska jag ta en titt på vad jag ska ha på mig imon, usch va jobbigt :p ni får ha de bra. och ha en härlig midsommar om jag inte skriver något innan (vilket jag tror jag gör)
mina mongobarn och jag, man får la bjuda till nu när de är sommar och allt :p
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Tack för att du kommenterar // kajsa*


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0