några frågor :)

123 om vaknat :):
kan du själv erkänna att du håller på att bli fjortis? :/
vill du ha någon kille eller är på g med en?
vilken skola går du på?
om du får välja en två, vilka är dina bästa vänner då?
svar: Nee .. inte enligt mig . andra få tycka vad dom vill . 
         nopp.
         Lbro skola
         alla mina kompisar är bäst :)

maja :)
om Sjuk :(:
ska du va där på julafton ? :D
svar: i Thailand ja :)

Anonym om Lagfest (bilder):
har du en systenkamera`? :)
svar: det är inte min , jag ska ''jobba'' på studeodan med att fota brantås byggen och då har jag fårt låna den så tar jag lite bilder men den :P

sifia igen om vad kan jag göra ..:
+ kan inte jag få se din header du gjorde, skulle va mycket kul :)
svar:



tack för frågorna :) fortsättfortsätt :D











Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Tack för att du kommenterar // kajsa*


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0