Svar på några frågor.

Hej . :) nu har jag kommit hem från NINA :) har kollat på Idol och Chalotte och Linus bilder från Indien :) + blev superglad när Eddie åkte ut . han är ju bara för dålig .. men detta inlägget sa jag svara på några frågor från någon annonym :)

Anonym om Wallander-Tjuven:
hur lägger man in header på bloggen?
svar: 1. lägg upp bilden du vill ha som header.
         2. gå in på bilder.
         3. tryck på bilden
         4. kopiera hemsidan
         5. gå in på design, tryck på: alternativt redigera din befintliga stilmall.
         6. bläddra ner och leta upp en text där det står: #heder { 
         7. och där i mitten någon stans så hitter du en text där det står: background: url(någon text)
         8. och där det står någon text klistrar du in hemsidan till din header.
         9 sedan är det bara till att se till att storleken blir bra och det gör du genom att ändra på nummerna nedanför. lycka till :)

Anonym om Sjuk :(:
hur länge ska du va i thailand var ska du?
svar: Under hala Jullovet så 2 veckor :)
         vi ska hälsa på mina släktingar och så blir det nog att vi åker runt lite.

Anonym
om vaknat :):
har du varit tsm med nån?
isåfall vem?(:
svar: tsm, tsm vet jag inte :P (vill inte svra på det . är för privat.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Tack för att du kommenterar // kajsa*


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0